Ingram Micro má novou firemní identitu

21. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Ingram Micro
Změna grafické podoby loga má reflektovat vlastnosti firmy a její nedávné aktivity.

Distributor Ingram Micro představil novou podobu firemní identity v čele se změnou loga (viz obrázek) a další grafiky. Změna přichází v reakci na nedávné akvizice, vytvoření globálních obchodních jednotek nebo spuštění cloudového byznysu.

S novým logem chceme představit identitu, která je jednoduchá a moderní, a která nás vystihuje,“ uvedl Alain Monié, CEO společnosti.

Je to více než jen logo; toto osvěžení značky vnímáme jako investici do budoucnosti,“ dodal.

Tučná písmena v logu mají představovat sílu a spolehlivost značky, zatímco natočené a nepřítomné písmeno G představuje rychlost.

Ingram Micro působí i v České republice. Místní aktivity pokrývá německá pobočka přes exportní kancelář.

Zdroj: Ingram Micro

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti