Intel chce dostat internet věcí do kamenných prodejen

17. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © jura - Fotolia.com
Společnost chce během příštích pěti let investovat 100 milionů dolarů do vývoje IoT řešení pro maloobchodní prodejny. Cílem je vyrovnat se e-shopům z hlediska nasbíraných informací o chování zákazníků.

Společnost Intel je přesvědčena, že maloobchodní prodejny jsou tím pravým místem pro internet věcí. Do vývoje příslušných řešení chce společnost během příštích let investovat celkem 100 milionů dolarů a nabídnout tak retailerům nové nástroje.

Intel uvádí, že mezi majitelem kamenné prodejny a e-shopu zeje propast v podobě dat. Zatímco e-shop umožňuje komplexní monitorování chování zákazníků a následné využití těchto poznatků pro zavedení vylepšení, kamenný obchod ničím takovým nedisponuje.

Pokud by se však prodejna vybavila senzory, mohl by její majitel například zjistit, na jaké zboží se nakupující nejčastěji dívají, jak dlouho nad ním přemýšlejí a zda ho nakonec kupují. Pozornému čtenáři ChannelWorldu možná neuniklo, že přesně o takovém konceptu jsme psali v článku o nové prodejně Amazonu.

bitcoin školení listopad 24

V Intelu jsme přesvědčeni, že se maloobchodníci začnou dělit na ty, kteří disponují daty a využívají je k rozšiřování a zkvalitňování nakupování, a na ty, kteří je nemají a rozhodují se na základě zkušeností a subjektivního pozorování,“ uvedl šéf Intelu Brian Krzanich.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends