Intel kupuje Passwordbox, usnadní zadávání hesel

2. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Intel, PasswordBox
Ulehčit uživatelům od zadávání hordy hesel chce Intel skrze akvizici společnosti, který poskytuje on-line řešení pro správu identit.

Intel se snaží zmírnit „bolesti hesel“ akvizicí kanadské společnosti PasswordBox, která nabízí on-line správu identit umožňující uživatelům se přihlašovat do různých webů a služeb na jedno kliknutí. Podmínky akvizice nebyly zveřejněny.

PasswordBox dovoluje uživatelům ukládat přihlašovací údaje do tzv. bezpečnostní schránky. Při prohlížení webu pak stačí kliknout a PasswordBox zajistí bezpečný login bez ručního zadávání jména a hesla.

Nástroj, který již zaznamenal 14 milionů stažení, se stane součástí organizace Safe Identity uvnitř Intel Security Group (dřívější McAfee).

Intel Security plánuje použít systém pro login na jedno kliknutí od PasswordBoxu v mobilních zařízeních a prohlížečích.

PasswordBox byl založen v roce 2012 a sídlí v Motrealu, kde zaměstnává 44 lidí. Ti všichni mají přejít pod Intel.

Intel chce akvizicí konkurovat dalším online identity managerům, jako jsou Lastpass a Dashlane.

bitcoin školení listopad 24

PasswordBox umožňuje také bezpečně sdílet přístupové údaje s rodinou či kolegy a dovoluje šifrovat poznámky a data o platebních kartách, pasech, členstvích a dalších citlivých informacích.

Startup spolupracoval také s biometrickou firnou Bionym, která vyrábí náramek, jež umožňuje validovat login na základě srdečního rytmu. Tím poskytuje třífaktorovou autentizaci a nahrazuje master password pro PasswordBox.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14