Internet na Slovensku budou nadále měřit Gemius s Mediaresearch

9. 8. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © ra2 studio - Fotolia.com
IAB Slovakia, oznámilo, že vítězové tendru, Gemius Slovakia ve spolupráci s Mediaresearch Slovakia, budou provádět měření od 1. 1. 2012 po další tři roky. Jaké inovace se chystají?

Internet na Slovensku budou nadále měřit Gemius s MediaresearchVýběrové řízení na oficiální měření internetu pro slovenský trh bylo vyhlášeno IAB Slovakia v lednu 2011 a zúčastnili se ho tři uchazeči: Gemius ve spolupráci s Mediaresearch, comScore a TNS Slovakia.

Slovenské sdružení pro internet hodnotilo splnění všech požadavků uvedených v zadání tendru, zkušenosti kandidátů a také navrhovaná výzkumná řešení a služby. Společnosti Gemius a Mediaresearch Slovakia tak budou pokračovat ve své předchozí spolupráci s IAB Slovakia.

Nová etapa projektu měření návštěvnosti internetu na Slovensku bude sestávat z několika modulů: měření návštěvnosti webových stránek, studie o návštěvnosti internetu z mobilních zařízení a také výzkum sledovanosti on-line videa.

Měření mobilních zařízení a zrychlení výpočtů

Nejdůležitějšími inovacemi příští fáze projektu má být podle prohlášení společnosti Gemius zavedení nové metodologie výpočtu dat, která umožní rychlejší dodání měsíčních výsledků návštěvnosti internetu spolu se sociodemografickou strukturou internetové populace.

bitcoin školení listopad 24

Další novinkou je dostupnost údajů o počtu reálných uživatelů v on-line aplikaci (online.aimmonitor.sk) již druhý den po ukončení sledovaného období (den/měsíc/týden) a také snížení věkové kategorie uživatelů internetu z 14+ na 12+, což umožní podle Gemiusu přesnější porovnání dat návštěvnosti internetu a televize.

V nové etapě výzkumu bude zaveden počet zobrazení stránek generovaných mobilními zařízeními, Gemius plánuje rovněž zavedení reportů s počtem reálných uživatelů navštěvujících internet prostřednictvím mobilních zařízení a následné vytvoření panelu uživatelů internetu používajících mobily.

Zdroj: Gemius
Titulní foto: © ra2 studio - Fotolia

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry