iStyle v roce 2022 dosáhl rekordního obratu 3,2 miliardy korun

30. 3. 2023
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: iStyle
Společnost očekává, že zhruba 20 % růst vykáže i v letošním roce.

Společnost iStyle, prémiový partner společnosti Apple, oznámila, že v minulém roce překonala hranici třímiliardového obratu a v meziročním srovnání zaznamenala růst o 20 %. Rok 2022 i 2023 se pro iStyle nese v duchu expanze.

Podle společnosti se jedná o velice úspěšný rok, přičemž růst se dařil ve všech segmentech, tedy B2C, SMB i B2B. Další růst plánuje iStyle i v aktuálním roce 2023, kdy si firma vytyčila cíl atakovat obrat okolo 4 miliard korun, a tedy opět růst tempem okolo 20 %.

V uplynulém roce se nám i přes problémy spojené s vysokou inflací a celkovým ekonomickým ochlazením podařilo skvěle navázat na náš předchozí růst a naši pozici na trhu dále posílit,“ komentuje Vít Goluch, general manager společnosti iStyle.

Rostli jsme napříč segmenty, meziročně vyššího obratu jsme dosáhli na všech našich 10 prodejnách, které v Česku máme, a udržet se nám podařilo i vysoký výkon onlinu, navzdory tomu, že e-commerce celkově padá,“ dodává.

Úspěch v B2B

Výrazný nárůst podle zástupců společnosti zaznamenala divize B2B, která se na celkovém obratu iStylu podílí již 25%. Firemní zákazníci oceňují kompletní servis od samotného dodání zařízení přes implementaci do organizace a školení zaměstnanců až po správu zařízení.

iStyle upřesňuje, že v minulém roce dodal do firem desítky tisíc zařízení a daří se mu držet si pozici jedničky v klíčovém segmentu enterprise. Vysoké objemy zařízení se podařilo dodat velkým B2B partnerům jako ČEZ, J&T banka nebo Armáda České republiky.

Poptávka ze strany malých a středních podniků i velkých korporací navíc dále roste a společnost očekává, že v aktuálním roce budou příjmy ze segmentu B2B atakovat již třetinový podíl na celkovém obratu.

bitcoin školení listopad 24

V říjnu 2022 otevřel vůbec první Apple Premium Partner prodejnu na pražském Chodově, v únoru 2023 následovala otevření dalších dvou prodejen v Palladiu v centru Prahy a v brněnské Galerii Vaňkovka.

Zdroj: iStyle

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?