Jak nebýt spammer? Nový web radí marketérům s e-mailingem

24. 8. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: dobryemail.cz
Nový web www.dobryemail.cz pomůže marketérům lépe oslovovat relevantní příjemce obchodních zpráv, vyvarovat se spam boxům a poradí, jak se zajistit i v souvislosti s blížícím se nabytím účinnosti GDPR.

Na nově spuštěném webu www.dobryemail.cz najdou marketéři a obecně provozovatelé e-shopů

užitečné rady a tipy odborníků, jak s e-mailovými kampaněmi pracovat co nejlépe a jaké náležitosti by měly splňovat.

Nepřekvapí, že mezi základní požadavky patří zejména souhlas se zasíláním obchodních sdělení, možnost snadného odhlášení z odběru či označení zprávy jako obchodní sdělení.  

Na přípravě webu se podílely společnosti Seznam.cz a Mailkit ve spolupráci s Úřadem pro ochranu osobních údajů.

Best practies (která naleznete na novém webu) vychází ze zkušeností odborníků, jejichž cílem je efektivita, nejsou cílem lobbingu a jsou léta napřed legislativě, uvedl na workshopu GDPR a e-mailing Jakub Olexa, jednatel společnosti Mailkit.

Seznam, který spravuje velké množství e-mailových schránek v ČR, navíc poskytuje rozesílatelům bezplatný on-line nástroj pro zpětnou vazbu. Informuje i o základních pravidlech, jak zvýšit doručitelnost hromadných newsletterů a přitom nespamovat.

bitcoin školení listopad 24

„Abychom pomohli marketérům zkvalitnit a lépe zacílit jejich kampaně, spolupracujeme na řadě řešení, jedním z nich je také feedback loop napomáhající k získání zpětné vazby od příjemců korespondence,“ uvedl v oznámení David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.

Zdroj: Seznam.cz

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data