Jan Rezek je marketingovým ředitelem Foxconn 4Tech

9. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Foxconn 4Tech
Z Altronu přichází nová posila týmu Foxconn 4Tech. Bude mít na starost rozvoj obchodních a marketingových aktivit na českém i mezinárodním trhu

Na nově vzniklý post marketingového ředitele společnosti Foxconn 4Tech v prosinci roku 2017 nastoupil Jan Rezek (38 let), který v oblasti marketingu pracuje 16 let.

Před příchodem do Foxconn 4Tech působil ve společnosti Altron, kde zastával stejnou pozici. Jeho hlavním novým úkolem je podpora a rozvoj produktového marketingu, komunikace, zavádění marketingových nástrojů a posílení obchodu směrem k zákazníkům a trhu.

V technologickém odvětví má Jan Rezek za sebou dlouholetou praxi v produktovém managementu a marketingu ve společnostech Altron, T-Mobile, T-Systems, Českých radiokomunikací a ČD-Telematiky.

Vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze. Mezi jeho koníčky patří aktivní sport všeho druhu.

Zdroj: Foxconn 4Tech

Čtěte dále

Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?