Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš vedou marketing Alzy

11. 2. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.cz
Alza.cz má ne jednoho, ale dva marketingové ředitele. Dočasní ředitelé Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš se stali stabilními vedoucími marketingového týmu. Sadílek do Alzy nastoupil v roce 2014, Kotápiš ve firmě působí již od roku 2008.

Společnost Alza.cz oznámila, že novými řediteli marketingu se stali Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš. Oba byli před dvěma lety jmenováni dočasnými marketingovými řediteli, díky jejich úspěchům však vedení společnosti rozhodlo, že je do funkce dosadí natrvalo.

Sadílek je absolventem elektrotechnické fakulty na ČVUT a práv na UK. Do Alzy nastoupil v roce 2014 se zkušenostmi z vlastního e-commerce byznysu.  Z pozice senior display specialisty se postupně vypracoval až na pozici marketingového ředitele.

Kotápiš vystudoval výpočetní techniku na SSPŠ, kariéru v Alze započal v roce 2008 jako telefonní operátor. Po dvou letech přešel do oddělení marketingu, kde do roku 2016 působil na řadě pozic od teamleadera zákaznické péče po manažera produktové redakce.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti