Juniper Research: Digitální hry vygenerují v roce 2015 přes 80 miliard dolarů

7. 10. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © iriska - Fotolia.com
Do roku 2018 mají tyto příjmy (jedná se výhradně o software) na 104 miliard. Juniper nevěří, že herní konzole mají to nejlepší za sebou, naopak očekává, že se díky novým technologiím vyvinou v centra domácí zábavy.

Herní průmysl má v roce 2015 vygenerovat příjmy ze softwaru přesahující 80 miliard dolarů, přičemž v roce 2018 to má být již 104 miliard. Uvádí to nová prognóza společnosti Juniper Research, která zároveň uvádí, že na růstu se budou podílet především hry pro PC. Ty mají v letošním roce představovat 42 % celého trhu.

Podíl mobilních platforem na herním trhu se však má zvyšovat a do roku 2020 dosáhnout 35 %. Příjmy z her pro konzole mají v letošním roce dosáhnout 21 miliard dolarů a do roku 2018 mají vyrůst na 27 miliard. Juniper dodává, že nesdílí častý názor o blížícím se úpadku segmentu herních konzolí, naopak očekává pokračující evoluci těchto zařízení díky novým technologickým možnostem.

S tím, jak u spotřebitelů roste oblíbenost digitálních nákupů, budeme během životního cyklu současné generace konzolí svědky zvýšení prodeje. Nové technologie, jako je například virtuální realita, pomohou rozšíření konzolí mezi spotřebiteli. Konzole se vyvíjejí a jsou na cestě stát se centrem domácí zábavy,“ uvedla autorka průzkumu Lauren Foyeová.

bitcoin školení listopad 24

Juniper zároveň předpokládá, že konzolovým hrám zásadně pomůže integrace napříč platformami. Plánované uvedení operačního systému Windows 10 na konzole Xbox One má například umožnit hrát mezi konzolí a PC.

Zdroj: Juniper Research

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14