Juniper zavedl nové specializované kategorie pro nejlepší partnery

29. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Andres Rodriguez - Fotolia.com
Nejvyšší příčka programu Advantage Program nově nabídne pět specializovaných kategorií reflektujících zaměření partnerů a segmenty trhu, na které se soustřeďují.

Společnost Juniper Networks oznámila změny pro partnery na nejvyšší úrovni partnerského programu Advantage Program. Úroveň Elite nyní bude mít pět kategorií, které mají reflektovat změny na trhu stejně jako změnu filosofie samotného Juniperu.

Přecházíme od tradičního přístupu 'jsme hardwarová společnost' ke složitějším a zajímavějším řešením kombinujícím hardware a cloudové služby. Je to jako prodávat technologii v rámci spravované služby,“ uvedl Matt Hurley, šéf partnerského kanálu v Juniperu.

Dvě z pěti nových kategorií, Federal Partner a Volume Partner, jsou relevantní pouze pro trh v USA. Zbylé tři kategorie s názvy Next Gen, Rising Star a Cloud Services Partner by měly platit pro širší trh, přičemž každá z nich cílí na určitý typ partnera.

Kategorie Next Gen je například zaměřena na specializované partnery, kteří se pohybují v oblasti DevOps nebo se zaměřují na vertikály jako je finančnictví. Ideální partner pro kategorii Next Gen je ten, který se zaměřuje výhradně na služby a software.

Kategorie Rising Star je určena pro menší specializované partnery, kteří do vztahu s Juniperem investují vlastní prostředky a mají potenciál přinášet inovace. Juniper jim to chce oplatit svou finanční podporou a pomoci jim s vytvářením obchodních plánů.

bitcoin školení listopad 24

Kategorie Cloud Services Partner je pak určena pro partnery, kteří pomáhají zákazníkům přejít od tradičních modelů ke cloudu. Typickými partnery pro tuto kategorii jsou čistokrevní cloudoví hráči nebo poskytovatelé spravovaných služeb.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti