Kampaň Toshiby má pomoci partnerům s obnovou notebooků s Win XP v SMB

13. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Toshiba Europe uvádí celoevropskou kampaň „Modernizujte s Toshibou” zaměřenou na prodej a marketing notebooků s novými Windows a Office.

Kampaň „Modernizujte s Toshibou” má podpořit obchodní partnery dodávající do malých a středních podniků (SMB) a poskytnout jim argumenty s blížícím se ukončení podpory Windows XP a Microsoft Office 2003.

Toshiba přichází s akční nabídkou, která má usnadnit a cenově zpřístupnit obnovu notebooků, a také poskytne marketingovou podporu.

Kampaň úzce souvisí s iniciativou Microsoftu „Get2Modern“, jež firmy podporuje k přechodu na nejnověší verzi Windows a umožňuje tak plné využití výhod moderního operačního systému, uvádí Toshiba.

Počínaje 8. dubnem 2014 Microsoft ukončí podporu Widnows XP, a s tím skončí i podpora výrobců softwaru a hardwaru, které pod tímto OS běží.

Podle odhadu IDC je využívání Windows XP pětkrát dražší než Windows 7, což je nepopíratelný finanční argument, který by společnosti měly zvážit,“ uvedl v oznámení Tomáš Konečný, B2B account manager pro CZ/SK.

Více podrobností o kampani naleznete na webu www.toshiba-czech.com/getmodern.

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14