Kaspersky během tří let čtyřnásobně zvýšilo prodeje MSP

31. 1. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Během globální iniciativy vykázala řada regionů významný růst, a to včetně Francie, Itálie, severní a střední Evropy. Kaspersky plánuje služby dále rozšiřovat.

Společnost Kaspersky oznámila, že během tří let od spuštění svého projektu MSP Foundation dosáhla čtyřnásobného nárůstu prodejů v rámci partnerských poskytovatelů spravovaných služeb (MSP).

Jen v roce 2021 došlo k meziročnímu 75% nárůstu prodeje v rámci MSP. Od roku 2018 se navíc celkový počet aktivních partnerů zvýšil třiapůlkrát – nejvíce jich přibylo v zemích Evropy, Severní Ameriky a Jižní Afriky.

Graf – Růst počtu aktivních MSP partnerů v jednotlivých letech

Zdroj: Kaspersky

Kromě aktivního získávání nových partnerů bylo těchto výsledků podle společnosti dosaženo i zajištěním solidní míry stability. Kaspersky bude navíc po dosavadním tříletém úspěchu projektu MSP Foundation pokračovat v investicích do podnikání MSP.

Plánuje představit další produkty a služby speciálně pro poskytovatele bezpečnostních služeb (MSSP) a zároveň pokračovat v podpoře přesunu služeb do cloudu, kdekoli to bude možné.

bitcoin školení listopad 24

Dále má v úmyslu zavést automatizaci řady rutinních operací a integraci dalších produktů do jednotné platformy pro správu zabezpečení přizpůsobené potřebám MSP.

Zdroj: Kaspersky

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data