Kaspersky Lab představuje program Kaspersky United s podporou podle specializace

23. 1. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © pressmaster - Fotolia.com
Globální partnerský program Kaspersky United nabídne partnerům možnost prodávat služby a produkty, které odpovídají jejich specializaci. Podpory se dočkají v podobě peněžních odměn či partnerských slev. Aktualizace se dočká i partnerský portál Kaspersky Lab.

Společnost Kaspersky Lab představila nový globální partnerský program s názvem Kaspersky United. Ten partnerům z řad resellerů, poskytovatelů služeb a systémových integrátorů umožní zaměřit se na prodej služeb a produktů podle jejich specializace.

Kaspersky uvádí, že partneři získají podporu v podobě školení, technické podpory i marketingových a obchodních materiálů a budou mít možnost čerpat benefity s novým transparentním programem odměn.

Prostřednictvím programu Kaspersky United mohou partneři napříč čtyřmi úrovněmi (Registered, Silver, Gold a Platinum) nabízet služby a produkty, které odpovídají jejich specializaci podle nabízených kategorií, které se dělí podle typu řešení či služby (viz grafika níže).

Channel vychází vstříc novým požadavkům zákazníků, mění se proto nabídka poskytovaných služeb i byznysové modely,“ vysvětluje Ivan Bulaev, ředitel oddělení Global Corporate Channel ve společnosti Kaspersky Lab.

Aktualizace se dočká i partnerský portál

Kaspersky uvádí, že v rámci programu získají partneři komplexní podporu a výhody, mezi které patří peněžní odměny, partnerské slevy, prioritní předprodej nebo poskytování marketingových a vzdělávacích materiálů či různých školení a workshopů.

Společnost dodává, že v další části programu proběhne aktualizace partnerského portálu Kaspersky Lab, kde budou dostupné například webináře, konkurenční srovnání nebo certifikáty. Noví partneři navíc získají přístup ke speciálnímu školení a materiálům.

Infografika: Shrnutí změn v programu Kaspersky United

bitcoin školení listopad 24

Kaspersky United

Zdroj: Kaspersky Lab

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?