Komix dokončil proměnu firemní identity

4. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Komix
Společnost Komix představením nového loga dokončila projekt změny své korporátní identity.

Společnost Komix v rámci dlouhodobé změny korporátní identity upravila obchodní strategii, strukturu produktového portfolia a svůj hlavní podnikatelský cíl vyjádřila sloganem „Dáváme technologiím smysl“. Nyní přeměnu dokončila představením nového firemního designu, zejména loga, jímž se bude společnost odteď prezentovat.

Nová image společnosti Komix je založena na využití prvků infografiky. „Současným světem hýbe nepředstavitelné množství nejrůznějších informací. Každým dnem se jejich počet zvyšuje – přibývají nové, stávající se mění, aktualizují. Infografika patří k moderním nástrojům komunikace a umožňuje rychle a snadno vstřebat velké množství informací,“ uvedl k novému konceptu ředitel společnosti Tomáš Rutrle.

Přeměna image společnosti prochází napříč všemi prvky vizuální komunikace - od nového loga, přes změnu podoby produktových letáků, tiskových materiálů, prezentací, vizitek, inzerce až po nový vzhled firemní webové prezentace.

Zdroj: Komix

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data