Konica Minolta posiluje v automotive, uvádí vlastní obchodní systém Automotive CRM

11. 5. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: metamorworks @ stock.adobe.com
Společnost cerifikovala systém Automotive CRM jako partnerské řešení společnosti Microsoft. Vedle functionalit platformy Microsoft Dynamics nabízí i další prvky vycházející z produktů Microsoft Office.
  • Výrobce: Konica Minolta
  • Distributoři ČR: AT Computers, eD system, SWS
  • Distributoři SR: AGEM COMPUTERS SK, ASBIS SK, eD system, Euro Data SK
  • Více informací: www.automotivecrm.eu

Společnost Konica Minolta v rámci posilování své pozice v segmentu automotive vyvinula vlastní obchodní systém s názvem Automotive CRM, který je určen pro dealery všech značek automobilů.

Nový systém je dle výrobce postavený na platformě Microsoft Dynamics 365 a jako takový je certifikovaný jako partnerské řešení společnosti Microsoft. Konica vyzdvihuje, že díky tomu je Automotive CRM dostupný na všech světových trzích.

Obchodní systém je podle společnosti určený zejména prodejcům vozů, kterým pomáhá v práci se zákazníky, zlepšuje správu i prodej a výkup vozidel. Systém je dle Koniky zároveň schopen zefektivnit řízení a automatizaci marketingových procesů.

Výrobce uvádí, že mezi klíčové funkce Automotive CRM patří řízení leadů, správa příležitostí, plánování testovacích jízd, tzv. 360° pohled na zákazníka, výkup vozidel, či správa smluv. Aplikace umožňuje přístup pomocí Microsoft Outlook nebo webového, případně i mobilního klienta.

bitcoin školení listopad 24

Nadstavbovým modulem je reporting využívající technologie Power BI. Systém umožňuje také přímé napojení na další vnitropodnikové aplikace, jako je například ERP systém či Dealer Management System.

Zdroj: Konica Minolta IT Solutions Czech

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC