Konkurence: Algotech Platinovým partnerem Avaya

1. 3. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dodavatel řešení kontaktních center Algotech oznámil, že se stal platinovým partnerem výrobce telekomunikačních technologií Avaya. Jaké jsou podmínky partnerství?

Algotech se v regionu CEE (střední a východní Evropa) zaměřuje na poskytování produktů z portfolia společnosti Avaya a spolu souvisejících služeb a stává se druhým platinovým partnerem společnosti v České republiceAlgotech se v regionu CEE (střední a východní Evropa) zaměřuje na poskytování produktů z portfolia výrobce Avaya a  souvisejících služeb. Nyní se stal dodavatel  kontaktních center druhým platinovým partnerem firmy Avaya v České republice.

Partnerský systém firmy Avaya je založen na bodovém hodnocení řady prvků, mezi které patří například služby zákazníkům a profesionální znalosti. Algotechu se podařilo získat vysoký počet bodů a pro rok 2010  tak získal nejvyšší stupeň ohodnocení.

„Spolupráce s obchodními partnery je jedním z pilířů úspěchů Avaya na trhu. Získáním statusu Avaya Platinum Partner Service Expert and SMB Expert naše společnost nadále upevňuje postavení mezi nejvýznamnějšími certifikovanými partnery Avaya v celém regionu CEE,“ vyjádřil se k zisku partnerství František Zeman, generální ředitel Algotechu.

bitcoin školení listopad 24

Avaya Connect

Avaya poskytuje telekomunikační služby po celém světě a současnou vizitkou je například poskytování 10 Gbitového připojení k internetu pro letošní olympijské hry ve Vancoveru. Partnerský program Avaya Connect zahrnuje v České republice 13 společností. Platinovým partnerem je krom Algotechu také Simac Technik, zlaté partnerství patří českému zastoupení IBM. Na Slovensku patří zlaté partnerství zastoupení IBM a stříbrné získala společnost Soitron.

Více informací o programu Avaya Connect se dozvíte na stránkách Avaya, kde se můžete do partnerského programu zaregistrovat.

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti