Konkurence: Alza bude ve vánoční sezóně lákat zákazníky na rozložení plateb

31. 10. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © vilisov - Fotolia.com
Nová služba s názvem Třetinka umožní nákup vybraného zboží za třetinu ceny, přičemž zbytek zákazník doplatí kdykoliv během následujících tří měsíců. Nejedná se přitom o spotřebitelský úvěr a zákazník nezaplatí ani korunu navíc.

Společnost Alza.cz zavádí novou službu s názvem Třetinka, která zákazníkům umožní rozložit platbu za vybrané zboží. Princip je jednoduchý – zájemce si vybere produkt, zaplatí třetinu ceny a zbytek doplatí během následujících tří měsíců.

Alza uvádí, že Třetinka je ideálním řešením pro zákazníky, kteří nechtějí zatížit svůj rozpočet velkým jednorázovým výdajem nebo mají obavu vzít si spotřebitelský úvěr. Třetinka tak může například pomoci rodinám lépe rozložit náklady na nákup vánočních dárků.

Vyšší platební komfort nezatížený úvěrem jsme na trhu pro naše zákazníky postrádali. Proto jsme službu interně sami vymysleli a implementovali do systémů,“ uvedl finanční ředitel společnosti Jiří Ponrt.

Zákazníky mají k využití služby motivovat další dva faktory. Zaprvé nebudou při využití Třetinky muset platit žádné úroky, poplatky nebo navýšení, zadruhé budou v případě platební neschopnosti moci zboží vrátit a uzavřít s Alzou individuální dohodu o narovnání.

bitcoin školení listopad 24

Třetinka bude přednostně nabídnuta členům programu Alza Premium a v dalších týdnech začne být dostupná i pro další zákazníky.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data