Konkurence: Alza.cz a S&T CZ spolu otevřely servisní středisko

13. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Servisní divize systémového integrátora S&T CZ a internetový prodejce elektroniky a výpočetní techniky Alza.cz otevřeli v pražských Holešovicích nové centrum zákaznické podpory. K čemu slouží a proč se firmy rozhodly ke spolupráci?

Alza.cz představila další významnou službu pro své zákazníky.Nové servisní středisko S&T CZ je dostupné přímo v areálu Alza.cz v Holešovicích.  Řešit bude všechny opravy reklamovaných produktů Alza.cz, na které je autorizované. Kromě zákazníků internetového prodejce je centrum otevřené široké veřejnosti.

Centrum bude zajišťovat autorizovaný záruční i pozáruční servis notebooků, stolních počítačů a tiskáren značek HP, Fujitsu, Xerox, Epson a 3M. Podaří se tak urychlit vyřízení oprav na pět pracovních dnů,“ řekl Ondřej Hněvkovský, ředitel servisu společnosti S&T CZ.

bitcoin školení listopad 24

Z nové pobočky těží zejména její zákazníci, protože mohou směřovat do dobře známé destinace a nemusí hledat, kde se autorizovaný servis nalézá. Veškeré provozní záležitosti budou průběžně odlaďovány tak, aby odpovídaly potřebám společných zákazníků Alza.cz a S&T,“ vysvětlil pro ChannelWorld důvody spolupráce Martin Lakomý, ředitel oddělení péče o zákazníky v Alza.cz.

Společnosti se dohodly na provozu společného servisního střediska na základě předchozí spolupráce. Jde již o druhou servisní pobočku S&T CZ v Praze. Další pobočky má firma v Brně, Liberci, Plzni, Českých Budějovicích, Pardubicích, Olomouci a Ostravě.

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data