Konkurence: Alza.cz v Kladně otevřela pobočku

16. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

E-tail s největším obratem v ČR za loňský rok, společnost Alza.cz, otevřela nový kamenný obchod v rámci nákupního centra Oaza v Kladně a expanduje tak ve Středočeském kraji. Jaké má pobočka parametry?

Konkurence: Alza v Kladně otevřela pobočkuAlza.cz otevřela v nákupním centru Oaza Kladno pobočku o rozloze cca 235 m2. Prodejna je vybavena objednávkovými terminály a platebními automaty pro příjem hotovostních plateb. V obchodě bude k dispozici tým obchodníků. Pobočka slouží také jako místo pro vyzvednutí a reklamaci objednávek z e-shopu.

Sortiment prodejny pokryje především kabely, DVD, paměti apod. Ostatní zboží bude na pobočce připraveno na základě předem zaslaných objednávek přes internetový obchod, jelikož pobočka nemá vlastní sklad.

Otevírací doba prodejny je každý všední den od 9 do 19 hodin, o víkendech od 9 do 13 hodiny. Sídlí v ulici Arménská, 272 01 Kladno.

bitcoin školení listopad 24

V průběhu loňského roku Alza.cz rozšířila svou síť poboček do všech krajských měst a v letošním roce chce dále růst ve Středočeském kraji otevřením poboček v Kolíně, Mladé Boleslavi, Táboře a Příbrami.

V České republice prodejce působí od roku 1994, kdy fungoval ještě pod hlavičkou fyzické osoby jako Alzasoft. V roce 2006 proběhl rebranding a firma se přejmenovala na Alza.cz.

Zdroj: Oaza Kladno, ChannelWorld

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data