Konkurence: Alza.cz v roce 2014 zvýšila svůj obrat o 26 %

15. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Felix Jork - Fotolia.com
Obrat největšího tuzemského e-shopu dosáhl 11,5 miliardy Kč bez DPH.

Společnost Alza.cz oznámila své předběžné hospodářské výsledky za rok 2014. Za celé období Alza dosáhla obratu ve výši 11,5 miliardy Kč bez DPH (13,9 miliardy Kč včetně), což je o 26 % více než v roce 2013. Alza výrazně rostla i v dalších ukazatelích.

Počet vyřízených objednávek přesáhl 4,8 milionu, o 1,8 milionu více než v roce 2013. Díky rozšiřování sítě kamenných poboček pak měl Alze meziročně vyrůst počet návštěvníků těchto provozoven o 40 %.

Počet nabízených položek v e-shopu vyrostl z 50 na 72 tisíc, čemuž pomohla i například akvizice společnosti Publero.

Alza dále v loňském roce například začala provozovat vlastní doručovací službu, v holešovické centrále otevřela Apple Shop a spustila prodej do dalších zemí mimo ČR a SR.

Graf – Vývoj obratu Alza.cz

Zdroj: Alza.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data