Konkurence: Alza v loňském roce rostla o 30 %

19. 1. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Alza.cz, největší český e-shop zaměřený na informační technologie a spotřební elektroniku, oznámil hospodářské výsledky za rok 2009. Jakého obratu firma dosáhla a kolik objednávek v loňském roce vyřídila?

Alza.cz dosáhla v uplynulém roce celkového obratu 4,164 miliardy Kč. Meziročně tak obrat společnosti vzrostl o 30%. Jak se uvádí v tiskové zprávě, společnost aktuálně hospodaří bez zadlužení a její výsledek potvrzuje trend dlouhodobého stabilního růstu společnosti.

I v letošním roce tak potvrzuje Alza.cz pozici největšího internetového obchodu na českém trhu. Je jedničkou nejen v oblasti prodeje počítačů a elektroniky, ale s velkým odstupem vede rovněž žebříček všech českých internetových obchodů“, uvedl v tiskovém oznámení Jan Samko, marketingový ředitel společnosti Alza.cz.

Obrat Alza.cz vystoupal v roce 2009 na 4,164 miliardy Kč.

Zdroj: Alza.cz

Internetový obchod Alza.cz nabízí v současné době více než 30 000 různých produktů od 850 značek v 3 000 kategoriích. V roce 2009 e-shop vyřídil 1 141 280 objednávek, což je oproti loňským 792 000 objednávek nárůst o 44%.

Alza nabídla rovněž údaje o návštěvnosti svého e-shopu. Podle nich návštěvnost webových stránek www.alza.cz překonává hranici 5 milionů návštěv měsíčně. Denní návštěvnost přesahuje 200 000 unikátních uživatelů, kteří se denně postarají až o 2 miliony zobrazených stránek (pozor, jde o údaje za prosinec 2009).

Počet objednávek v e-shopu Alza.cz v roce 2009 vystoupal na 1 141 280.

bitcoin školení listopad 24

Zdroj: Alza.cz

Alza již dříve oznámila výsledky obchodování za první čtvrtletí 2009. V tomto období dosáhla tržeb 1,07 miliardy korun a meziročně rostla o více než 30 %. Během roku internetový obchod intenzivně rozšiřoval svou nabídku a zaváděl nové služby pro zákazníky jako šrotovné, servisní středisko ve spolupráci s S&T CZ, nebo značkový obchod s produkty HP.

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends