Konkurence: AutoCont po akvizici ruší značku versity

4. 9. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

AutoCont Holding po březnovém získání stoprocentního podílu ve slovenské společnosti versity přicházejí s jejím přejmenováním na AutoCont SK. Slibuje si od toho další krok k růstu na slovenském trhu.

AutoCont po akvizici ruší značku VersitySlovenská společnost versity se přejmenovává na AutoCont SK. Od sesterské české společnosti AutoCont CZ přebírá logo a motivy korporátní identity v červených barvách.

Otevřeně se tímto způsobem hlásíme, že jsme součástí silného a vlivného ICT holdingu s více než dvacetiletou tradicí a zkušenostmi,“ uvedl ve zprávě pro média Milan Futák, ředitel AutoCont SK.  Značka Versity zcela zaniká.

AutoCont Holding vstoupil do slovenské společnosti Versity, která se profiluje jako systémový integrátor a dodavatel vlastních řešení a služeb pro korporátní klientelu, již v roce 2010. Tehdy získal třicetiprocentní podíl.

Od té doby jsme ušli velký kus cesty. Podařilo se zavést nové obchodní a implementační standardy, podstatně se rozšířila nabídka společnosti a projevila se velká část synergií, ve které jsme doufali,“ uvedl v tiskové zprávě Martin Grigar, předseda představenstva AutoCont Holding.

bitcoin školení listopad 24

V březnu letošního roku se AutoCont Holding stal výhradním vlastníkem společnosti versity. Ta byla založena již na počátku 90. let minulého století. Značku Versity však používala až od roku 2009. Původně se firma jmenovala K+K. Nyní tedy nese název AutoCont SK.

Na slovenském území působil AutoCont již v roce 1992, tedy ještě za časů Československa. Pro prosazení na obdobné úrovni jako na českém trhu ale potřeboval lokálního partnera s pevnou zákaznickou základnou. Tím AutoCont Holding vysvětloval svůj vstup do společnosti Versity oznámený na konci roku 2010. Nyní po úplném ovládnutí a přejmenování firmy versity na AutoCont SK očekává kromě zjednodušení komunikace díky jednotné značce také další růst a upevňovaní pozice na slovenském trhu.

Zdroj: AutoCont, ChannelWorld

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti