Konkurence: ČD – Telematika certifikovaným partnerem Microsoft Dynamics

14. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Microsoft rozšířil řady svých certifikovaných partnerů. Kolik firem nyní nabízí Dynamics a jaké jsou podmínky certifikace? Na jakou oblast a služby se zaměřuje Telematika?

ČD - Telematika získala certifikaci Microsoftu v oblasti Microsoft Dynamics se specializací na systém Microsoft Dynamics CRM, který slouží k řízení vztahů se zákazníky. Certifikace je udělována na dva roky a předchází ji podpis smlouvy CSA "Certified Software Advisor". Další podmínkou jejího získání je složení certifikačních zkoušek. V tomto případě je třeba mít tři zaměstnance ve firmě, kteří projdou řadou školení a musí prokázat znalosti a schopnosti pro úspěšné nasazení CRM systémů u zákazníka.

bitcoin školení listopad 24

ČD - Telematika nyní může zákazníkům nabízet zavádění, přizpůsobení či údržbu systému Microsoft Dynamics CRM. Certifikovaným partnerem Microsoftu (certified partner) se stala Telematika vůbec poprvé. Předtím se softwarovým výrobcem spolupracovala na úrovni "Registrovaný partner".

Microsoft má v současnosti 56 partnerů v oblasti Microsoft Dynamics, 25 z nich má specializaci na CRM. Samotné certifikace Microsoft Dynamics byly přejmenovány z certifikací Microsoft Business Solution v polovině loňského roku.

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data