Konkurence: Electro World získal ocenění Superbrands 2013

15. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Řetězec Electro World se spotřební elektronikou získal od Brand Council Czech Superbrands cenu Superbrands pro rok 2013. Má patřit mezi nejlepší značky na trhu

Superbrands, který je celosvětově fungujícím programem hodnocení značek, ocenil v České republice Electro World. Hodnocení a nominace značek na ceny Superbrands probíhá na základě identických kritérií, dnes již v 88 zemích světa včetně České republiky.

Velice si tohoto ocenění vážíme. Potvrzuje se nám fakt, že je naše strategie správná, proto v ní budeme pokračovat. I nadále budeme nabízet nejširší sortiment zboží za přiměřené ceny včetně kompletního portfolia služeb, investovat do prodejen a vzdělávat naše zaměstnance,“ uvedl v oznámení Ján Gažovský, ředitel Electro Worldu v České republice a na Slovensku.

„Titul Superbrands je udělován nejlepším značkám na trhu. Tyto úspěšné značky jsou poté pozvány do programu Superbrands, který pomáhá posílit a upevnit jejich popularitu díky kolektivním kampaním, průzkumům a publikacím,“ dodal Roman Sovják, ředitel programu Czech Superbrands.

Zdroj: Electro World

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti