Konkurence: Evropské firmy loni přes Amazon Marketplace prodaly zboží za 2,8 miliardy eur

8. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Franck Boston - Fotolia.com
Amazon oznámil, že v roce 2014 se počet evropských firem využívajících službu Amazon Marketplace zvedl téměř o polovinu.

Společnost Amazon slaví úspěch své služby Amazon Marketplace, která umožňuje evropským firmám prodávat jejich produkty zákazníkům Amazonu.

Firmy, které prodávají své zboží prostřednictvím evropských stránek společnosti, v roce 2014 vydělaly rekordní 2,8 miliardy eur na prodejích v rámci EU.

Amazon v oznámení mluví o obratech prodejců, avšak podle citovaných firem jde často o distributory a výrobce (Skinzone, Platinet, KS Distribution a další).

Další miliardy eur tyto firmy měly vydělat na prodejích zboží zákazníkům Amazonu uvnitř jejich domovských zemí (například britští prodejci britským zákazníkům) a také mimo Evropu (například němečtí prodejci americkým zákazníkům).

Amazon uvádí, že počet evropských "prodejců", kteří takto exportují své zboží zákazníkům mimo své domovské země, za posledních 12 měsíců vzrostl téměř o 50 %.

Jeden evropský trh

Amazon bere Evropu jako jeden trh od chvíle, kdy jsme sem před více než 15 lety vstoupili. Provozujeme obchody v pěti různých jazykových mutacích a nabízíme v nich přes 100 milionů produktů. Ty posíláme do celé Evropské unie – a to jak za Amazon, tak i za naše prodejce,“ uvedl Francois Saugier, ředitel služeb Amazonu pro evropské prodejce.

bitcoin školení listopad 24

Amazon v Evropě provozuje 28 distribučních center v sedmi evropských zemích včetně ČR a Polska.

Zdroj: Amazon

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data