Konkurence: Kasa.cz hlásí vánoční růst prodejů, ale v nižší hodnotě

28. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Český e-shop Kasa.cz zaznamenal před Vánoci o 36 procent více objednávek než v loňském roce. Ačkoliv objem objednávek roste, jejich průměrná cena nadále klesá. Podobnou situaci e-seller zaznamenal i na Slovensku.

Konkurence: Kasa.cz zaznamenala před Vánoci nárůst objednávek o 36 %Podobně jako loni udává Kasa.cz pokles průměrné ceny objednávky za vánoční nákupy téměř o čtvrtinu z 5 100 Kč na 3 900 Kč. O 6 % v přepočtu na 4 800 Kč klesla i hodnota průměrné objednávky na Slovensku.

Rozdíl je dán tím, že Slováci letos na Vánoce mnohem více než Češi nakupovali nové televizory. Dva nejpopulárnější dárky na Slovensku byly LED TV Samsung, naproti tomu v ČR šly více na odbyt menší domácí spotřebiče s desetinásobně nižší průměrnou cenou,“ uvedla v tiskovém oznámení Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.

Vánoční prodeje od listopadu

V třetím listopadovém týdnu narostlo množství objednávek v internetovém obchodě Kasa.cz o 40 procent, nejsilnější prodeje pak zaznamenal 13. 12., tedy o den dříve než vloni. Nákupní špička však přišla až těsně před Vánoci, kdy ji Kasa podpořila reklamní kampaní a možností osobně vyzvednout zboží v prodejně v Praze na Černém Mostě.

bitcoin školení listopad 24

Obecně byly nákupními hity letošních vánoc především robotické vysavače a stroje na přípravu espressa, naopak slabé prodeje zaznamenaly MP3 přehrávače.

Povánoční výprodeje s až 60 % slevami zahájil prodejce v pondělí 27.12.

Zdroj: Kasa.cz

Čtěte dále

Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14