Konkurence: Kasa.cz zavádí automatické dotazování spokojenosti

31. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Kasa.cz zavedla nový nástroj, který u zákazníků pomocí automatických e-mailů zjišťuje spokojenost s průběhem nákupu či reklamace.

Konkurence: Kasa.cz zavádí automatické dotazování spokojenostiManagement internetového obchodu Kasa.cz přes automaticky zasílané dotazníky na denní bázi získává zpětnou vazbu, na kterou může strategicky i operativně reagovat.

Dotazník dostane každý zákazník automaticky ihned po uzavření obchodu nebo nahlášení storna či reklamace. Vyplnění dotazníku není povinné. Kasa přitom tvrdí, že se jich vyplněných vrací 50 %.

A zákazník může e-mailem dát najevo své pocity, případně navrhnout, co by se ještě mohlo zlepšit, uvádí e-shop.

V dotaznících je pouze několik otázek, u kterých si zákazníci mohou vybrat z mnoha variant odpovědí, případně napsat v poli komentářů detailnější informace. Na konci mohou zaškrtnout, zda chtějí být kontaktováni pro dořešení daného problému,“ uvedla v tiskovém oznámení Jitka Součková, tisková mluvčí Kasa.cz a dodává.

Náhledy dotazníků naleznete v galerii níže.

Zdroj: Kasa.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends