Konkurence: Mall.cz přichází s affiliate programem. Provize nabízí všem na webu

11. 2. 2010
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

Mall.cz, internetový obchodní dům, oznámil na včerejší tiskové konferenci zajímavou novinku v oblasti marketingu. Zavádí provize pro partnery, kteří zobrazují jeho reklamu na webu. Známe také výsledky a další plány v internetovém prodeji, seznamte se s nimi.

Na českém trhu roste další e-tailový gigant.Hlavní novinkou, se kterou přichází v roce 2010 Mall.cz, je spuštění affiliate programu na platformě TradeDoubler, která pochází ze Švédska a v současnosti je nasazena na více než 128 000 webech po celé Evropě.

Nový program nabídne zainteresovaným partnerům provize v rozmezí od 1 do 7% z realizovaného obratu. Do programu má možnost zapojit se takřka každý, kdo provozuje vlastní webové stránky – zejména pak velké portály, všeobecné servery, odborné magazíny, ale i bloggeři apod.

Po registraci následuje fáze výběru zacílení reklamy a následná optimalizace s ohledem na dosažení maximální výkonnosti. Systém nabízí mnoho různých verzí bannerů nebo dynamických výloh, k dispozici jsou však i hypertextové odkazy. Výplata provizí bude možná od hranice 500 Kč a bude probíhat v měsíčních intervalech s určitým zpožděním, které je nutné pro ověření, zda kupující zboží nekoupil v rámci zákonné 14denní lhůty.

Za necelé dva týdny ostrého provozu se nám podařilo rozjet spolupráci se 200 partnery a pohybujeme se na přibližně 25 000 zobrazení denně s CTR cca 0,2%,“ uvedl Jindřich Trčka, affiliate manager Mall.cz. Internetový obchodní dům předpokládá, že pro provozovatele stránek bude tento způsob nakládání s reklamními plochami generovat vyšší výnosy než konvenční reklamní modely. Výsledným efektem celého programu by měl být nárůst tržeb Mall.cz o 30% oproti minulému období, což je jistě velmi ambiciózní plán.

Jen silní hráči s profesionálním zázemím na internetu přežijí. Zákazníci totiž neustále pečlivě zvažují investice a tlačí na cenu v kombinaci s požadavkem na vysokou kvalitu služeb. Svoje pozitivní a zejména negativní zkušenosti budou čím dál častěji a úspěšněji sdílet v rychle se rozvíjejících sociálních sítích,“ uvedl Marek Liška z Mall.cz.

Mall.cz chce v následujících měsících podle vlastních slov „pokračovat v udržení a zvýšení svého technologického náskoku“. Jeho základním kamenem má být zavedený informační systém firmy SAP, skladovací a logistické centrum o rozloze 6 800 m2 a sloučení všech internetových obchodů pod jednu značku a jeden nákupní košík na www.mall.cz.

Další zajímavosti z Mall.cz

Mall.cz také začíná razit několik zajímavých zásad, které mu mají u zákazníků vydobýt pozici spolehlivého partnera. Patří mezi ně například princip, že zboží, u kterého Mall.cz není schopen garantovat termín doručení, si zákazník nemůže vůbec zakoupit.

Pokud si zákazník objedná zboží skladem, garantuje mu internetový obchodní dům expedici nejpozději následující pracovní den. V opačném případě zákazník obdrží jako satisfakci slevový poukaz v hodnotě 500 Kč.Tuto službu zavedl obchod s platností od letošního února.

Kromě domácích spotřebičů a elektroniky se Mall.cz angažuje v prodeji sportovních potřeb, hraček nebo hobby produktů.

V rámci skupiny čekáváme za rok 2009/2010 konsolidovaný obrat přibližně na úrovni 2,5 miliardy Kč,“ řekl Petr Král, marketingový ředitel nizozemského holdingu Netretail Holding, do něhož Mall.cz spadá.


Mall.cz podle Mall.cz

bitcoin školení listopad 24

  • www.bilezbozi.cz byl v roce 2000 vůbec první e-shop v oboru
  • V roce 2008 vstoupil do společnosti investor Intel Capital
  • Společná doména www.mall.cz má průměrnou měsíční návštěvnost 925 tisíc lidí
  • Webové servery Mall.cz vyřizují 20 miliónů požadavků denně
  • Moderní logistické a distribuční centrum se rozprostírá na ploše 6800 m2
  • V Mall.cz pracuje 150 pracovníků
    V posledním fiskálním roce končícím 31. 3. 2009 realizovala skupina konsolidovaný obrat ve výši 1,6 miliardy Kč vč. DPH.

V prosinci 2009 zákazníci:

  • prohlédli 18 milionů stránek na www.mall.cz
  • zakoupili 75 000 výrobků
  • utratili 330 000 000 Kč
  • 20 000krát zavolali call centrum MALL.cz
  • dostali 90 000 SMS informujících o stavu objednávky

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends