Konkurence: Mercateo otevírá nové pobočky také v ČR a SR

6. 3. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Mercateo
Mezinárodně působící německé B2B nákupní centrum Mercateo otevírá čtyři nové pobočky. Nově bude mít zastoupení i v České republice a na Slovensku. A co si od nových poboček slibuje?

B2B nákupní centrum Mercateo otevírá nové pobočky v České republice a na Slovensku spolu s  pobočkami v Polsku a Maďarsku. Reaguje tak prý na poptávku zákazníků.

Nyní Mercateo nabízí firemním zákazníkům v ČR více než 550,000 výrobků v osmi kategoriích, jako např. výpočetní technika, elektronika, elektrotechnika a kancelářské potřeby. V příštích pěti měsících je v plánu rozšířit počet kategorií na 12. 

Německá firma operuje na dvanácti evropských trzích. Vedle německé centrály má v dalších sedmi zemích vlastní kanceláře s oblastními manažery.

Kromě České republiky, Slovenska, Polska, Maďarska je to ještě Rakousku, Francie a Holandsko, kde firma Mercateo založila dceřiné společnosti v květnu roku 2012.

Nový hráč považuje český trh za dynamicke se rozvíjející

Od založení nových lokálních společností ve středoevropském regionu si Mercateo podle vlastních slov slibuje posílení vztahu s narůstajícím počtem partnerů v jednotlivých zemích a zjednodušení spolupráce v právních a daňových otázkách. Současně si prý takto vytváří potřebné struktury pro plánovaný další růst.

Důvody vstupu na český trh jsou jednoznačné, nabízí zajímavý a dynamicky se rozvíjející trh ve střední Evropě. Řízením dceřiné společnosti je pověřen náš country manažer a jeho tým působící přímo v České republice,“ uvádí Mercateo v oznámení.

bitcoin školení listopad 24

Naše kontaktní osoby v jednotlivých zemích nehovoří jen jazykem našich zákazníků, dodavatelů a výrobců, ale znají i trh a jeho potřeby. Je to velké plus pro naše mezinárodní partnery v těchto zemích,“ uvedl ve zprávě pro média Peter Ledermann, člen představenstva Mercateo zodpovědný za internacionalizaci.

Zdroj: Mercateo

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti