Konkurence: Nay pohltí svůj dceřiný e-shop Shoppie.sk a pustí se do omnichannelu

3. 4. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Nay
Po sedmi letech a třech oceněních pro slovenský e-shop roku v kategorii elektroniky končí provoz Shoppie.sk. Obchod se v rámci změny prodejní strategie sloučí se svou mateřskou značkou Nay.

Slovenský e-shop Shoppie.sk ukončí ke 20. 4. 2017 provoz a jeho zákazníci budou přesměrování na stránky řetězce Nay. Nejedná se o akvizici, neboť Shoppie patřil společnosti Nay již od svého založení. Jeho sloučení s mateřskou značkou je důsledkem nové strategie.

„Shoppie považujeme za veľmi úspešný projekt, ktorý splnil svoju úlohu. Aj vďaka nemu sme mohli dlhodobo sledovať trendy a zákaznícke preferencie,“ uvedl Martin Derňar, ředitel internetového prodeje Nay a donedávna jednatel dceřiné firmy, které Shoppie provozovala.

Shoppie sloužilo kromě samotného prodeje elektroniky i jako testovací platforma pro získávání informací o preferencích zákazníků porovnávání různých prodejních modelů, konkrétně e-tailu, retailu a omnichannelu.

bitcoin školení listopad 24

„Náš predpoklad, že všetky tieto prístupy sa prekrývajú v omnichannelovom prístupe, ktorý súčasný zákazník preferuje najviac, sa v plnej miere potvrdil, “ uvedl Derňar s tím, že omnichannel se stane jádrem nové strategie společnosti Nay.

Zdroj: Nay

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data