Konkurence: Největším zadavatelem bannerové reklamy se v listopadu stal Internet Mall

13. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © M.studio - Fotolia.com
V listopadu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 653 milionů korun. Největší podíl na této částce má Internet Mall.

Konkurence: Internet Mall byl v listopadu největším zadavatelem bannerové reklamyPodle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v listopadu 2012 bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 653 milionů korun.

Meziměsíčně výdaje vzrostly o 3,3 %, ve srovnání s loňským rokem došlo k navýšení o téměř polovinu (47 %).

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevil Internet Mall, který provozuje internetový obchod Mall.cz. V listopadu využil internetový reklamní prostor v hodnotě 22,7 milionu korun.

Na druhé a třetí příčce se umístili provozovatelé telekomunikačních sítí T-Mobile Czech Republic inzercí v hodnotě 15,1 milionu korun a Telefónica O2 Czech Republic (13,4 milionu korun).

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti