Konkurence: Největšími on-line inzerenty v prosinci byly Alza.cz a Mall.cz

18. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © jamdesign - Fotolia.com
V prosinci 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 536 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový prodejce Alza.cz, sekundoval jí Internet Mall.

Alza.cz v prosinci využila bannerovou inzerci v ceníkové hodnotě 16,3 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.

Na druhé příčce se v objmeu internetové display reklamy umístil Internet Mall (15,3 milionu korun), který provozuje e-shop Mall.cz, a třetí místo obsadila Telefónica Czech Republic (14,7 milionu korun).

V posledním měsíci roku 2012 využili zadavatelé na českém internetu bannerovou reklamu v hodnotě 536 milionů korun.

Meziměsíčně výdaje poklesly o 17 %, ale ve srovnání s loňským prosincem došlo k  navýšení o necelou třetinu. Uváděné hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce a nezahrnují množstevní a další možné slevy inzerentů.


Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends