Konkurence: Salesforce.com kupuje výrobce nástrojů pro monitoring sociálních sítí

2. 4. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Salesforce.com oznámil akvizici společnosti Radian6, výrobce nástrojů pro monitorování konverzací na sociálních sítích jako jsou Facebook, Twitter a Linkedin.

Konkurence: Salesforce.com kupuje výrobce nástrojů pro monitoring sociálních sítíSalesforce.com zaplatí přibližně 276 milionů dolarů v hotovosti a 50 milionů v akciích za Radian6. Transakce by měla být ukončena 31. 6. 2011.

Technologie společnosti Radian6 pomáhá firmám získat vhled do toho, co zákazníci říkají o jejich značkách, produktech a konkurenci na sociálních sítích. Podle Salesforce.com ji využívají společnosti jako Kodak, PepsiCo a více než 50 procent firem z žebříčku Fortune 500.

Salesforce.com plánuje propojit schopnosti technologií Radian6 s rozrůstajícím se polem svých nástrojů pro prodej a zákaznické služby a stejně tak se sociální platformou Chatter. Vývojáři budou moci tyto technologie používat při programování vlastních aplikací v rámci Force.com.

Zatím co Salesforce.com již dokončil integraci s Twitterem a Facebookem, produkty Radian6 dokáží kontrolovat informace napříč 150 miliony sociálních médií. Z nich pak generují konkrétní výstupy.

Skutečná síla analytických nástrojů

Podle analytiků agentury Forrester Research se firmy až příliš spoléhaly na datové agregátory třetích stran a nyní si uvědomují jejich slabiny. Pokročilé nástroje dnes již dokáží lépe analyzovat jazyk psaných vět a identifikovat relevantní obsah, který se liší od spamu. Nástroje se zaměřují také na tzv. analýzu sentimentu a segmentaci cílových skupin.

bitcoin školení listopad 24

Po nákupu společnosti DimDim, dodavatele řešení pro on-line spolupráci, a Heroku, výrobce cloudové platformy pro vývoj Ruby aplikací, tak Salesforce.com dále rozšiřuje své akviziční snahy.

Akvizicí se rozhodl zlepšit svou pozici také provozovatel největší aukční síně, společnost eBay.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?