Kyocera nastínila svou novou strategii pro český a slovenský trh

27. 6. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Kyocera Document Solutions
Čeští zákazníci Kyocery se dle slov ředitele lokální pobočky Jiřího Hubeného mohou těšit na inovace v oblasti tiskových zařízení i novinky v nabídce softwarových řešení.

Takuya Marubayashi, prezident společnosti Kyocera Document Solutions Europe, představil partnerům a zákazníkům novou strategii pro český a slovenský trh. Svou prezentací zahájil slavnostní banket v prostorách Pražského hradu.

Koncem roku 2018 provedla společnost Kyocera Document Solutions Europe v rámci své expanze na trzích CEE akvizici svého dlouhodobého partnera v České republice, společnosti Janus. Z té následně stala Kyocera Document SolutionsC Czech.

Cílem akvizice bylo jak posílení pozice značky Kyocera na českém a slovenském trhu, tak rozšíření nabízených produktů a služeb a zefektivnění podpory, kterou poskytujeme našim zákazníkům při optimalizaci jejich pracovních postupů,“ řekl Marubayashi.

Optimalizace pracovních postupů na míru

Zákazníci Kyocera v ČR mají díky nové organizační struktuře společnosti rychlejší přístup k novým technologiím, a to včetně optimalizace pracovních postupů, která je přizpůsobena na míru jejich podnikání.

To znamená, že Kyocera poskytuje nejen služby spojené s provozem tiskových parků a servisní služby, ale nabízí i software dotýkající se oblasti vytěžování dokumentů, jejich zpracování a dalšího managementu až po oběh dokumentů v definovaných procesech.

Čeští zákazníci se mohou již v blízké budoucnosti těšit na zajímavé inovace v oblasti tiskových zařízení i novinky v nabídce softwarových řešení Kyocera,“ uvedl na závěr Jiří Hubený, generální ředitel společnosti Kyocera Document Solutions Czech.

bitcoin školení listopad 24

Věříme, že s jejich pomocí brzy zvýšíme náš tržní podíl na českém a slovenském trhu tiskových řešení a zaujmeme pozici jednoho ze tří předních dodavatelů,“ uzavřel.

Zdroj: Kyocera Document Solutions

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14