Lenovo chce tisíce nových partnerů v regionu EMEA a představuje vylepšení podpory

19. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © valentinT - Fotolia.com
Společnost představila výrazné změny v partnerském programu Lenovo ONE včetně například nové vstupní úrovně, bonusů pro prodej v klíčových segmentech nebo nových obchodních týmů určených ke vytváření příležitostí. Partneři budou také moci získat nové certifikace v oblasti datacenter.

Společnost Lenovo představila novinky ve svém partnerském programu Lenovo ONE, jejichž cílem je usnadnit partnerům práci i přístup k aktivitám společnosti. Lenovo má ambici rozšířit svou síť v regionu EMEA o 5 000 dalších partnerů a představené změny mají tedy zároveň posloužit jako lákadlo pro nové tváře.

Nová vstupní úroveň a podpora prodeje

Zásadní novinkou je zvýšení investic do vytváření obchodních příležitostí. Lenovo vytvoří nové týmy čítající celkem 170 obchodních zástupců pro podporu prodeje napříč regionem EMEA, jejichž úkolem bude rozvoj byznysu v sektoru malých a středních podniků.

Do partnerského programu přibyla nová vstupní kategorie „Akreditovaný partner“, která má zjednodušit proces kvalifikace a poskytnou okamžité rabaty od prvního dolaru a přístup k prodejní podpoře Lenovo Sales Support.

Další novinkou je motivační program StarSeller, který poskytne přírůstkové bonusy pro vybrané produkty s cílem zvýšit výsledky v klíčových segmentech. Noví registrovaní partneři se také budou moci zúčastnit každotýdenní soutěže.

Nové certifikace pro datacentra

V neposlední řadě Lenovo představilo nové certifikace v rámci divize Data Center Group. Partneři budou moci získat prodejní a technicko-prodejní osvědčení v segmentu produktů pro datacentra, který Lenovo považuje za jeden z klíčových.

bitcoin školení listopad 24

Společnost zároveň spustila nové automatizované platformy, které například poskytnou okamžité naceňování pro distributory. Změny se mají dotknout i webového portálu, který nabídne přehled celého portfolia, prodejní nástroje, marketingovou platformu, registraci akcí a další funkce.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?