Lenovo hlásí rekordní výsledky za třetí fiskální kvartál 2011/12

10. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Felix Jork - Fotolia.com
Lenovo za třetí fiskální kvartál, který skončil 31. 12. 2011, dosáhlo rekordních čtvrtletních tržeb, zisku před zdaněním a podílu na trhu.

Lenovo zveřejnilo finanční výsledky za třetí fiskální kvartál 2011/12Tento kvartál je již jedenáctým, v němž společnost Lenovo rostla rychleji než celý počítačový průmysl. Výrobce v oznámení také tvrdí, že se jedná o devátý kvartál v řadě, v němž roste nejrychleji mezi top 4 dodavateli počítačů.

Lenovo udává, že výsledky ukazují vyvážený růst ve všech regionech, segmentech i produktových liniích. Výrobce měl v posledním kvartálu podíl na trhu 14 procent a podíl na trhu v Číně 35,3 procenta.  Jedná se tedy o meziroční nárůst o 3,7 a 3,1 procentních bodů.

bitcoin školení listopad 24

Zisk před zdaněním vzrostl podle prohlášení společnosti během třetího fiskálního kvartálu o 59 % na rekordních 192 miliónů dolarů. Hrubý zisk vzrostl meziročně o 47 procent na 954 miliónů dolarů s hrubou marží 11,4 procent. Provozní zisk činil 193 miliónů dolarů, zisk připadající na akcionáře vzrostl meziročně o 54 % na 153 miliónů dolarů.

V loňském kvartálu dosáhlo Lenovo s využitím strategie „Protect and Attack“ rekordních prodejů 8,4 miliardy dolarů, což představuje 44procentní meziroční nárůst. Ve chvíli, kdy počítačový průmysl zůstal na stejné úrovni,  vzrostl údajně objem dodávek Lenova o 37 %, čímž překonal tržní trendy v Číně, na rozvíjejících se a vyspělých trzích.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data