Lenovo: Každou vteřinu prodáme tři zařízení

14. 3. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Lenovo
Každou vteřinu koupí uživatelé tři zařízení z portfolia společnosti, které zahrnuje počítače, tablety a mobilní telefony, uvádí výrobce.

Lenovo patří již patnáct kvartálů za sebou k celosvětově nejrychleji rostoucím výrobcům počítačů, což je výsledkem dlouhodobé firemní strategie „Protect and Attack“. V rámci ní se společnost zaměřuje na upevnění svého podnikání na trzích, kde již dosahuje úspěchů, a posilování svého postavení na potenciálních nových trzích.

Výrobce uvádí, že svou pozici posiluje především investicemi do výzkumu a vývoje. Díky inovacím pak může přinášet unikátní zařízení a vycházet vstříc zvyšujícím se požadavkům zákazníků.

Reaguje tak například na trend konvertibilních zařízení, která „reagují na specifické nároky uživatelů, kteří si je mohou zcela přizpůsobit svým momentálním potřebám,“ uvádí Petr Toman ze společnosti Lenovo Česká republika.

Toman pak dodává, že „k nejžhavější novince patří konvertibilní ultrabook ThinkPad Helix, který se může pochlubit revolučním ‚Rip pand Flip‘ (odtrhni a otoč) designem, kdy je možné displej zařízení oddělit od základny a využít ho jako plnohodnotný tablet.

V  kategorii konvertibilních zařízení nabízí Lenovo dále modely IdeaPad Yoga v 11“ a 13“ provedení a 12,5“ ThinkPad Twist, který lze využít jako ultrabook a otočením změnit na konvertibilní tablet.

bitcoin školení listopad 24

Všechny tyto modely jdou ruku v ruce s technologickými trendy, které byly prezentovány na letošním veletrhu spotřební elektroniky CES 2013 v Las Vegas.

„Nejnovější technologie postupně vstupují do nové éry PC+, kdy počítače získávají prvky i jiných mobilních zařízení, jako například dotykový displej, a naopak mobilní zařízení lze využívat jako počítač,“ uzavírá Lenovo.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti