Lenovo mění logo, zastřešuje ThinkPad a IdeaPad

14. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor:
Společnost Lenovo oznámila změnu loga a korporátní identity, které mají více odrážet její současný směr. Kvůli propagaci chystá také roadshow.

Lenovo mění logo, zastřešuje ThinkPad a IdeaPadNová korporátní identita má společnost Lenovo představovat jako technologického lídra a zastřešit obě hlavní produktové linie, tedy byznysovou řadu ThinkPad a řadu IdeaPad určenou pro domácnosti.

Původně odlišná komunikace a vizuální styl byly dány převzetím divize mobilních počítačů ThinkPad od společnosti IBM v roce 2005, přičemž notebooky IdeaPad byly přímo produktem společnosti Lenovo.

S novým komunikačním konceptem „For Those Who Do“ výrobce přichází v době, kdy šestý kvartál v řadě vykazuje celosvětově větší meziroční nárůsty než zbytek trhu. V ČR jej rychlostí růstu v prvním čtvrtletí předběhl Samsung. Celkový obrat společnosti za předchozí rok dosáhl 21,6 mld. dolarů.

Novou korporátní identitou Lenovo pozicuje své notebooky jako:

bitcoin školení listopad 24

  • nástroje k uskutečnění těch nejsmělejších myšlenek a nápadů;
  • vyzývá uživatele k aktivitě a k cestě za svými sny a ambicemi a oslavuje schopnost lidí překonávat své hranice.

Lenovo bude nový vizuál promovat od září formou roadshow. Do několika českých měst dorazí tzv. Lenovo truck, ve kterém si návštěvníci budou moci prohlédnout kompletní portfolio produktů a vyzkoušet novinky uvedené na trh ve stejném kvartálu.

Roadshow začne 6. 9. 2011 v Ostravě a bude pokračovat přes Prahu, Olomouc a Brno.

Zdroj: Lenovo, ChannelWorld

Čtěte dále

ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci