Lenovo propagovalo mobilní zařízení přes módu

5. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Trendy babího léta přiblížila společnost Lenovo účastníkům netradičního setkání, na kterém ve spolupráci s britskou značkou F&F představila designové notebooky a tablety ve spojení s módními kousky pro nadcházející podzim.

Akcí vedle marketingové manažerky společnosti Lenovo Lucie Orlovské provázela i módní blogerka Beáta Kaňoková, která hostům radila s výběrem vhodných střihů, barev a doplňků. Prostory observatoře Žižkovské věže tak vedle výhledu na Prahu nabídly i krásu v podobě stylových modelů (foto viz níže).

Akce ukázala, že technika nemusí být jen užitečným pomocníkem, ale může se stát i stylovým módním doplňkem. Lenovo má ve svém portfoliu lehké a tenké notebooky a tablety v různých barevných provedeních a stylové All-in-One počítače, které jsou pro uživatele atraktivní jak po výkonností stránce, tak i z hlediska designu,“ uvedla marketingová manažerka Lucie Orlovská.

Pozornost Lenova se do budoucna soustředí zejména na konvertibilní notebooky a ultrabooky, které lze snadno přeměnit na tablet, a podporují dotykové ovládání.


Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti