LG Electronics hlásí nejlepší čtvrtletní výsledky od svého založení

30. 10. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Rekordně vysoké tržby i provozní zisk za třetí kvartál podle LG odrážejí růst prodejů domácích spotřebičů i celého segmentu spotřební elektroniky.

Společnost LG Electronics oznámila své hospodářské výsledky za třetí kvartál. Tržby za toto období činí rekordních 16,92 bilionu wonů (14,24 miliardy dolarů), provozní zisk pak dosáhl 959 miliard wonů (807,14 milionu dolarů).

Tyto výsledky jsou vůbec nejvyšší v celé 62leté historii společnosti. Podle LG je nejvíce zvýšil růst prodejů domácích spotřebičů a divize domácí zábavy. V porovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostl prodej o 7,8 % a provozní výnosy se zvýšily o 22,7 %.

Výsledky divizí

Divize LG Home Appliance & Air Solution Company vykázala ve třetím čtvrtletí tržby 6,16 bilionu wonů (5,18 miliardy dolarů), což v meziročním porovnání znamená růst o 15,5 %. Prodeje nejvíc rostly v segmentu parních spotřebičů.

LG Home Entertainment Company na tržbách vydělala 3,67 bilionu wonů (3,09 miliardy dolarů), což znamená růst o 14,3 %. Výsledky táhla vzhůru hlavně zvýšená poptávka po prémiových produktech jako jsou velkoformátové či OLED televize.

LG Mobile Communications Company si připsala tržby 1,52 bilionu wonů (1,28 miliardy dolarů), což je srovnatelný výsledek jako před rokem. Provozní ztráta se za uplynulý rok snížila o 148,4 miliardy wonů (124,9 milionu dolarů).

LG Vehicle Component Solutions Company zaznamenala se čtvrtletními tržbami ve výši 1,66 bilionu wonů (1,39 miliardy dolarů) nárůst o 23,5 % v porovnání se třetím čtvrtletím loňského roku. Provozní ztráta divize činila 66,2 miliardy wonů (55,7 milionu dolarů).

bitcoin školení listopad 24

LG Business Solutions Company pak meziročně vykázala mírný 1,9% meziroční pokles na 1,48 bilionu wonů (1,25 miliardy dolarů). Provozní zisk 77 miliard wonů (64,8 milionu dolarů) poklesl v porovnání se stejným obdobím loňského roku o 31,1 %.

Zdroj: LG

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data