LG spustilo zákaznickou linku pro ČR a SR

17. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Sídlo linky bylo přesunuto z Polska do Prahy, odkud poskytuje produktové a servisní poradenství pro portfolio produktů LG.

Společnost LG spustila novou zákaznickou linku pro Českou republiku a Slovensko. Zatímco dříve hovory vyřizovala polská pobočka, nyní se operátoři nacházejí přímo v sídle LG na pražské Harfě. Linka, oficiálně nazvaná Zákaznický servis LG, poskytuje služby zákazníkům v rámci České a Slovenské republiky.

Reagovali jsme tak na současný trend v poskytování zákaznických služeb v rámci globální politiky péče o zákazníky LG,“ uvedla marketingová ředitelka LG Andrea de Sousa.

Linka je dostupná na čísle 810 555 810. V provozu je všední dny od 8 do 17 hodin, od 1. 10. pak bude její provoz prodloužen do 18 hodin.

Jejím úkolem je zajištění produktového a servisního poradenství pro domácí spotřebiče, spotřební elektroniku, mobilní telefony a tablety, v omezené míře i pro klimatizační zařízení. Ve specifických případech zajišťuje objednávky opravy v rámci programu Servis u Vás doma.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době