Lidé: Jan Samko končí v marketingu Okay Holding

16. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Okay
Společnost Okay elektrospotřebiče hledá nového ředitele reklamy a marketingu pro celý holding.

Jan Samko ChannelWorldu potvrdil, že se v blízké době bude měnit obsazení jeho postu marketingového ředitele Okay Holding. Společnost již dříve vypsala na svém webu inzerát na obsazení této pozice.

Okay plánovanou změnu nechce komentovat. Samko na dotaz Channelworldu odpověděl, že doufá v další pokračování jím nastavené marketingové koncepce.

Věřím však, že i do budoucna bude společnost pokračovat v mnou nastavené marketingové koncepci odborného a kompetentního prodejce elektrospotřebičů i linii MKTG coveru Profesora OKAY, jehož jsem tvůrce,“ napsal ChannelWorldu Jan Samko.

Marketing společnosti Okay vedl Jan Samko od června roku 2014 a zodpovídal za marketingové aktivity a komunikaci celého holdingu (Okay Elektrospotřebiče, Jena Nábytek a síť brněnských obchodů s potravinami Okay Market).

bitcoin školení listopad 24

Před příchodem do Okay dělal dva roky manažera značky Zboží.cz a dalších služeb Seznam.cz. Předtím vedl marketing ve firmě CZ Golf a od roku 2002 do 2012 působil v Alza.cz (původně Alzasoftu), kde např. spoluvytvářel postavu známého mimozemšťana.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data