Lidé: Jaromír Řánek ředitelem marketingu v Alza.cz (aktualizováno)

24. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor:
Největší internetový prodejce v ČR, společnost Alza.cz, oznamuje změnu na pozici marketingového a obchodního ředitele. Jak se management firmy mění?

Jaromír Řánek, ředitel martketingu Alza.czJaromír Řánek byl jmenován novým šéfem marketingu ve společnosti Alza.cz. Od loňského roku působil v Alza.cz jako ředitel prodeje.

Od 1. 1. 2012 marketingové oddělení vedl obchodní ředitel Martin Drdúl. Pozice obchodního ředitele byla zrušena a její povinnosti od Martina Drdúla převzali Petr Hrabal, manažer nákupu, a Jaromír Řánek, nový marketingový ředitel.

(Aktualizace 25. 5. 2012)

Vyjádření společnosti Alza.cz ke zrušení pozice obchodního ředitele:

K tomuto rozhodnutí nás dovedly požadavky na maximální flexibilitu společnosti Alza.cz, kvůli které jsme kdykoli připraveni revidovat strukturu řízení. Jsme připraveni a plánujeme s Martinem Drdúlem spolupracovat nadále externě na projektové bázi. Zároveň bychom mu tímto rádi poděkovali za dosavadní práci.

Zdroj: Alza.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends