Lidé: Jiří Olejník byl povýšen na obchodního ředitele WD pro střední a východní Evropu

30. 11. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: WD
Ve společnosti Western-Digital bude český manažer zodpovědný za segment trhu, na kterém výrobce drží největší tržní podíl.

Jiří Olejník byl povýšen na obchodního ředitele WD pro střední a východní Evropu  Společnost  WD, součást Western Digital, jmenovala Jiřího Olejníka do funkce obchodního ředitele pro střední a východní Evropu. U společnosti WD pracuje osm let.

Kromě České republiky a Slovenska bude zodpovědný celkem za více než 12 zemí (Polsko, Česko, Slovensko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko, země bývalé Jugoslávie, Rumunsko, Bulharsko, Řecko a Izrael). WD v těchto zemích drží na trhu největší tržní podíl, uvádí společnost v tiskovém oznámení.

Jiří Olejník mimo jiné uvádí, že úspěch v regionu střední a východní Evropy je výsledkem práce výborného a konsolidovaného prodejního týmu.

bitcoin školení listopad 24

Země střední a východní Evropy tvoří značně nejednotné tržní prostředí… Nově mezi tyto země přibyl Izrael, kde je mým úkolem zvýšit tržní podíl na obdobnou úroveň. Již po několika měsících se zdá, že jsme i tady na dobré cestě,” uvedl v oznámení nově jmenovaný obchodní ředitel WD.

Jiří Olejník vystudoval marketing a obchod na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava. Dosavadní profesní kariéru spojil s obchodem na trhu IT.

Zdroj: WD

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci