Lidé: Luboš Prajer vedoucím marketingu ve společnosti Anect

14. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Anect si z řad svých dosavadních zaměstnanců vybrala nového šéfa marketingového oddělení. Co bude mít Luboš Prajer na starost a jaké má zkušenosti?

Lidé: Luboš Prajer ve společnosti Anect povede marketingové odděleníSpolečnost Anect oznámila, že její marketingové oddělení povede Luboš Prajer (*1971), který ve firmě pracuje od roku 2009.

V pozici produktového manažera doposud především řídil tvorbu produktů v oblastech managed services, datových center, bezpečnosti a ICT management & consulting.

V nové pozici vedoucího marketingového oddělení je jeho hlavním úkolem vedení týmu zastřešujícího marketing, public relations a řízení vztahů s obchodními partnery společnosti Anect.

Luboš Prajer též bude zodpovědný za přípravu komunikace nového produktového portfolia.

Před příchodem do společnosti Anect působil v letech 1997 až 2009 ve společnosti SPT Telecom, později  Český Telecom a Telefónica O2.

bitcoin školení listopad 24

Naposledy se v největším českém telekomunikačním poskytovateli jako senior product manager zabýval řízením tvorby produktů, monitoringem jejich životního cyklu a vyhodnocováním trendů na trhu bezpečnostních produktů a služeb.

Luboš  Prajer je ženatý, má dvě dcery a ve svém volném  čase se nejraději věnuje vytrvalostnímu běhu, volejbalu a rodině.

Zdroj a foto: Anect

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends