Lidé: Lukáš Antoš vede marketing Samsungu

7. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak oznámila nástup Lukáše Antoše na nově vytvořenou pozici marketingového ředitele.

Lukáš Antoš, SamsungLukáš Antoš se stal marketingovým ředitelem Samsungu pro Českou republiku a Slovensko s platností od 1. 2. 2013.

Jde o nově vytvořenou pozici, na které Antoš zastřeší všechny marketingové aktivity – tedy oddělení brand marketingu a retail marketingu, které nadále povedou Marek Havlíček a Easton Kim.

Lukáš Antoš přichází ze společnosti Telefónica O2, kde působil od dubna 2010 na pozici ředitele značky, marketingové komunikace a sponzoringu. Dříve pracoval také na marketingových pozicích ve firmě Vodafone Czech Republic a pomáhal budovat značku operátora U:fon.

Zkušenosti získal také v oblasti FMCG u značek Unilever Bestfoods, Johnson and Johnson.

Lukáš Antoš je absolventem Sheffield Hallam University – Master in Business Administration. Je ženatý, má dvě děti a mezi jeho zájmy patří golf, jízda na horském kole, vaření pro přátele i rychlá auta.

Zdroj: Samsung Electronics

Čtěte dále

Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data