Lidé: Martin Hruška manažerem divize Microsoft Office

23. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor:
Společnost Microsoft jmenovala od 1. 4. Martina Hrušku na pozici manažera divize Microsoft Office. Doposud vedl obchodní tým pro partnerský prodej.

Martin Hruška, manažer divize Microsoft OfficeMartin Hruška (*1981) je stejně jako jeho předchůdce, Aleš Růžička, zodpovědný za veškerou činnost divize, která na českém trhu zajišťuje prodej, lokalizaci a marketing kancelářského software a nástrojů produktivity Microsoft Office běžících jak lokálně, tak i v cloudu.

Aleš Růžička přechází po téměř sedmi letech z pozice manažera divize Microsoft Office pro Českou republiku na regionální pozici. Od dubna 2012 zastává funkci manažera divize Microsoft Office pro střední a velké organizace ve střední a východní Evropě.

Do Microsoftu Martin Hruška nastoupil v roce 2003 a postupně působil na pozicích manažera partnerských programů Microsoft, account manažera pro klíčové obchodní partnery a manažera obchodního týmu pro partnerský prodej.

bitcoin školení listopad 24

V roce 2004 Martin Hruška dokončil studium ekonomie na České zemědělské univerzitě a poté v roce 2008 získal titul MSc v oboru Management Studies na Nottingham Trent University (B.I.B.S.).

Martin Hruška je ženatý, svůj volný čas věnuje rodině, hraní v kapele, golfu, jízdě na kole a cestování.

Zdroj: Microsoft

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends