Lidé: Miloš Mastník je ředitelem pro obchod a marketing ve společnosti ČD - Telematika

2. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ČD - Telematika
Na nově vzniklou pozici přichází z T-Mobilu, kde působil jako šéf firemního marketingu.

Společnost ČD – Telematika oznámila, že vytvořila novou pozici ředitele pro obchod a marketing, na kterou k 1. 10. jmenovala Miloše Mastníka. Nově vytvořená pozice v sobě sloučila obchodní aktivity, produktový marketing, řízení zákaznických segmentů a zákaznické centrum.

Úkolem nového ředitele bude řízení obchodních aktivit celé společnosti, rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu.

Druhá největší optická infrastruktura v ČR, nové datové centrum, obrovské know-how a silná zákaznická základna jsou ideální předpoklady pro silný růst, a to nejen v sektoru dopravy,“ uvedl Miloš Mastník ke svému jmenování.

V oblasti telekomunikací pracuje Miloš Mastník od roku 2000. Nejprve působil v Českém Telecomu, v letech 2004–2011, zastával různé manažerské pozice ve firmě GTS a GTS Central Europe. Od roku 2012 pak pracoval na pozici ředitele pro firemní marketing ve společnosti T-Mobile ČR a byl členem dozorčí rady společnosti T-Systems.

bitcoin školení listopad 24

Miloš Mastník vystudoval VŠE v Praze a získal na titul MBA University of Pittsburgh, později absolvoval také postgraduální kurz telekomunikačních technologií na University of Delft. Je ženatý a má tři děti. Ve volném čase se věnuje běhu na lyžích, volejbalu, golfu a basové kytaře, nejraději však cestuje.

Zdroj: ČD - Telematika

Čtěte dále

ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Heureka.cz, APEK: Heureka, česká e-commerce loni vyrostla o 5 %
Heureka.cz, APEK: Heureka, česká e-commerce loni vyrostla o 5 %
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data