Lidé: Miroslav Lukeš je nový generální ředitel MasterCard pro Slovensko

6. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: MasterCard
Společnost MasterCard jmenovala nového ředitele pro Slovensko - stává se jím Miroslav Lukeš, který je již ředitelem MasterCard Europe pro Českou republiku.

Miroslav Lukeš se 1. 5. 2013 stal ředitelem MasterCard pro Slovensko. „Je několik oblastí, na které se chci na Slovensku zaměřit a které souvisejí s rozvojem placení kartami MasterCard. Uvedeme celou řadu platebních inovací, včetně mobilních plateb, a zaměříme se i na atrakivní ekonomické podmínky pro slovenský trh, abychom zvýšili ziskovost karet,“ uvedl Miroslav Lukeš, ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko, v oznámení.

Nový generální ředitel má v plánu prosazovat další rozvoj bezkontaktních karet MasterCard PayPass, rozšiřování akceptace a zavádění multifunkčních karet. Proto byl slovenský tým MasterCardu více než zdvojnásoben.

Budoucnost vidíme mimo jiné právě v mobilních platebních inovacích včetně mobilních plateb, které zaznamenávají úspěchy v okolních zemích, komerčních řešeních pro mobilní NFC platby, či digitálních platbách MasterCard Mobile,“ doplnil Miroslav Lukeš.

bitcoin školení listopad 24

Jako generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku působil od prosince 2011. Předtím pracoval šest let v poradenské firmě McKinsey & Company, kde se věnoval projektem pro řadu společností působících v oblasti finančních služeb, telekomunikací a hi-tech v Evropě a USA. Soustředil se především na oblast prodeje a marketingu.

Miroslav Lukeš absolvoval program INSEAD MBA ve Francii. Na Vysoké škole ekonomické v Praze získal titul Ing. v oblasti financí a IT managementu. Získal rovněž MA v ekonomii na European Joint Studies Programme ve Velké Británii, Belgii a České republice. Je ženatý a má dvě děti.

Zdroj: MasterCard

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti