Lidé: Pavel Jankovský posiluje marketing O2

22. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Telefónica
Novým ředitelem marketingové komunikace společnosti Telefónica (O2) se stal Pavel Jankovský. S jakými zkušenostmi přichází? Co vše bude mít na starost?

Telefónica, která na českém trhu poskytuje telekomunikační služby pod značkou O2, má nového ředitele pro marketingovou komunikaci. Stal se jím Pavel Jankovský, který tak kromě marketingové komunikace bude zodpovědný za sponzorské aktivity, věrnostní programy a mobilní marketing O2 Media.

Věřím, že Pavlovy zkušenosti pomohou naší firmě při dalším budování pozice značky O2 na českém trhu a že s jeho přispěním navážeme na úspěšné spuštění revolučních tarifů Free,” uvedl ve zprávě pro média Jiří Dvorjančanský, ředitel divize Marketing ve společnosti Telefónica Czech Republic.

Pavel Jankovský se v posledních čtyřech letech věnoval návrhům komunikačních strategií pro velké firemní zákazníky z České republiky i mimo ni. Pracoval pro televizní skupinu Prima, kdy měl na starost kompletní rebranding jejího hlavního kanálu a zároveň zavedení kanálu Prima Cool.

Zdroj: Telefónica

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data